Reklamacja usług elektronicznych
Tryb postępowania reklamacyjnego w przypadku Usług elektronicznych
- Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać:
- pisemnie na adres: ul. Bagienna 9, I piętro, 59-220 Legnica;
- w formie elektronicznej wysyłając e-mail na adres: sklep@senity.pl
- Zaleca się (nie jest wymagane) podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
- żądania Usługobiorcy,
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- W tym terminie Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o wynikach rozpatrzenia reklamacji.