Szukaj
Menu Menu
senity.pl
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Ponowne zlecenie zapłaty - konto klienta wersja mobile

W przypadku problemów z płatnością możliwe jest jej ponowienie z poziomu panelu klienta.
Opis dotyczy wersji na komputer tylko dla zarejestrowanych klientów sklepu senity.pl

Opis dla wersji na urządzenia mobilne (np.: telefony komórkowe) znajduje się pod adresem:

 

  1. Należy zalogować się na swoje konto klienta w sklepie senity.pl (1)

    Logowanie do konta klienta senity.pl

  2.  Przejść do historii zamówień (2)

    Konto klienta senity.pl - menu

  3. Na liście historii zamówień widoczne są wszystkie zamówienia, opłacone i nieopłacone.
    Po odszukaniu zamówienia można ponowić płatność na dwa sposoby:
    - bezpośrednio klikając na "Nieopłacone" (3)
    - wchodząc w szczegóły zamówienia "Zobacz Szczegóły" (4)

    Lista zamówień klienta sklepu z obuwiem senity.pl

  4. Bezpośrednie zlecenie ponowienia płatności (3) przekieruje na stronę potwierdzenia płatności:

    Ponów płatność w sklepie z markowym obuwiem senity.pl

  5. Przejście do szczegółów zamówienia pozwala obejrzeć ponownie zamówienie i zapłacić klikając przycisk "Zapłać" (6)(7).
    Kliknięcie przycisku przekierowuje do strony z punktu 4.

    Szczegóły zamówienia klienta sklepu z markowymi butami senity.pl

  6. Ostatnim krokiem jest dokończenie płatności na stronie banku w wybranej dogodnej formie płatności.
    Po prawidłowym dokonaniu płatności zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z czasem podanym przy zakupionym produkcie. 

    Płatność za zamówienie klienta sklepu z butami senity.pl

 I to wszystko, dziękujemy za przeczytanie artykułu.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl