- Sklep
- Ponowne zlecenie zapłaty - konto klienta wersja mobile
Ponowne zlecenie zapłaty - konto klienta wersja mobile
W przypadku problemów z płatnością możliwe jest jej ponowienie z poziomu panelu klienta.
Opis dotyczy wersji na komputer tylko dla zarejestrowanych klientów sklepu senity.pl
Opis dla wersji na urządzenia mobilne (np.: telefony komórkowe) znajduje się pod adresem:
- Należy zalogować się na swoje konto klienta w sklepie senity.pl (1)
- Przejść do historii zamówień (2)
- Na liście historii zamówień widoczne są wszystkie zamówienia, opłacone i nieopłacone.
Po odszukaniu zamówienia można ponowić płatność na dwa sposoby:
- bezpośrednio klikając na "Nieopłacone" (3)
- wchodząc w szczegóły zamówienia "Zobacz Szczegóły" (4)
- Bezpośrednie zlecenie ponowienia płatności (3) przekieruje na stronę potwierdzenia płatności:
- Przejście do szczegółów zamówienia pozwala obejrzeć ponownie zamówienie i zapłacić klikając przycisk "Zapłać" (6)(7).
Kliknięcie przycisku przekierowuje do strony z punktu 4.
- Ostatnim krokiem jest dokończenie płatności na stronie banku w wybranej dogodnej formie płatności.
Po prawidłowym dokonaniu płatności zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z czasem podanym przy zakupionym produkcie.
I to wszystko, dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Formy płatności
Sposoby dostawy
Bezpieczne zakupy